Saturday, April 28, 2007

Semne ale extraterestrilor sau lucrari perfecte ale imaginatiei umane?

Cand viata devine plictisitoare,si totul se sparge in cotidian o parte dintre noi incercam sa scapam de acest cerc vicios al obisnuintei de zi cu zi. Cum facem asta? Fiecare are cate o metoda speciala de a da mister vietii sale…. Tocmai de aceea pentru a nu va plictisi cu atata teorie a “cercului” care in esenta comunica putin si bine, o sa va prezint niste “desene” in camp care au aparut peste noapte. Se prea poate sa mai fi auzi de ele fie in documentare Tv fie din diverse carti: faimoasele ‘Crop circles’.

Oricare v-ar fi opinia cu siguranta acestea exista si incanta ochiul prin designul extraordinar. Primul “desen” de acest fel a aparut in 1972 langa Warminster,UK. Va imaginati ca opiniile sunt variate, pe de o parte se sustine ideea unor forte magice de undeva din spatiu care au ceva de comunicat prin aceste desene perfecte. Pe de alta parte, este cea de-a doua baricada a sustinatorilor ce se numesc ‘crop makers’.

Prin fotografiile pe care le-am aratat incerc sa surprind cat mai bine din detaliile acestor opera de arta (asa imi place mie sa le numesc). Daca am avea posibilitatea cea mai buna metoda de a intra in contact cu ele este de a merge fix la locul cu pricina. Astfel am putea interactiona direct cu inteligenta care traieste in si prin intermediul acestor “crop circles”.















8 comments:

Anonymous said...

asa numitele "desene" reprezinta ceva si nu sunt neaparat facute de amorul artei ... unul dintre cele mai semnificative este "Calendarul Maiasilor" care prezice dupa decriptare ca sfarsitul pamantului va fi unveda in anul 2012.
La o cautare pe www.google.com a anului 2012 o sa ramai surprinsa de cate articole sunt scrise, poze si filmulte cu faimosii "omuleti verzi"
Parerea mea este ca nu sunt lucrari de arta si nici imaginatia omului ci doar un alfabet care ne depaseste.

Anonymous said...

eu spun ca sunt incercari ale extraterestrilor de a comunica cu pamantenii

vevebijoux said...

Si eu cred ca sunt semne ale extraterestilor...

Unknown said...

Parerea mea este ca sunt semne ale prezentei extraterestre. Doar parerea mea...

Unknown said...

daca existam noi..... am fi niste egoisti ignoranti sa credem ca nu exista si ei!!!! cite galaxii exista?:))

Anonymous said...

fantastic...cata exactitate in desene :)...prefer sa cred ca nu suntem singuri :)...am citit articolele astea de ieri si desi acum am avut timp sa comentez pot spune ca asta e preferatul meu :)

Anonymous said...

cu siguranta nu suntem singurii

Anonymous said...

fie ca suntem singuri fie ca nu,daca ei sunt acolo undeva si vin sa deseneze in joaca lor p planeta noastrasi deseneaz tot in cercuri atunci la naiba,o fi ceva de capul cercului asta nu? hihihihi